Nämä toimitusehdot ovat voimassa 29.1.2020 alkaen.
Verkkokauppa
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla info@shopbytiina.fi tai ottamalla yhteyttä numeroon 050 502 1355.
Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% ellei toisin mainita. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Myyntialue
Verkkokaupastamme voi tilata tuotteita ainoastaan Suomen alueelle. Toimitus Suomen rajojen ulkopuolelle: ota yhteys asiakaspalveluumme info@shopbytiina.fi.
Toimitukset
Lähetämme tilaamasi tuotteet Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin kuljetuspalveluilla. Pääset valitsemaan toimitustavan kassalla. Toimitamme tuotteet kuljetusyhtiön kuljetettvaksi 3:n arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilauksien toimitusaika kokonaisuudessaan on yleensä siis noin 2-5 arkipäivää. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.
Toimitustavat ja -kulut
Postipaketti: Tilaus noudetaan postista tai pakettiautomaatista. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 4,90 €. Rahtivapausraja 150 €.
Postin Kotipaketti: Lähetys jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 14,40 €. Rahtivapausraja 150 €.
Matkahuolto: Tilaus noudetaan Matkahuollosta tai Matkahuolto-asiamieheltä. Perillä 1-2 arkipäivän kuluessa. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 7,20 €. Rahtivapausraja 150 €.
Matkahuolto: Tilaus noudetaan Matkahuollosta tai Matkahuolto-asiamieheltä. Perillä 1-2 arkipäivän kuluessa. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 7,20 €. Rahtivapausraja 150 €.
DB Schenker noutopistepaketti: Tilaus noudetaan DB Schenkerin noutopisteestä, kattava verkosto ympäri Suomen. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Noutopistepaketin toimitusaika on 1-3 vuorokautta. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 6,20 €. Rahtivapausraja 150 €.
Tuotteen palautusoikeus
Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa maksutta asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja muuten virheetön. Tuotteet on pakattava hyvin, jotta tulevat ehjänä takaisin. Palautuslähetys on asiakkaan vastuulla siihen asti, että Shop by Tiinan edustaja on ottanut sen vastaan. Rikkoontuneet lähetykset veloitamme täysin hinnoin asiakkaalta, jos pakkaus on ollut puutteellinen. Asiakaspalautustilanteissa ota ensin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@shopbytiina.fi.
Tuotevirheen korjaaminen
Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukaan 14 päivää aikaa ilmoittaa myyjälle mahdollisista virheistä. Aikaa aletaan laskea heti kun asiakas on saanut tuotteen haltuunsa esim. noutanut paketin postista. Tuote on palautettava viimeistään 14:ntenä päivänä tuotteen haltuunsaamisesta (mukaan lukien viikonloput ja pyhät). Esimerkkinä, jos 14. päivä on lauantai on tuote palautettava seuraavana maanantaina. Jos toimitettu tuote on vioittunut, otathan meihin yhteyttä viipymättä joko sähköpostitse info@shopbytiina.fi tai puhelimitse numeroon 050 502 1355. Jos pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa, pyydämme ottamaan valokuvan ennen pakkauksen avaamista. Ensisijaisesti korvaamme vioittuneen tuotteen vastaavalla uudella. Jos toimitetut tuotteet eivät vastaa tilaustasi, pyydämme silloinkin olemaan välittömästi yhteydessä meihin. Väärät ja vioittuneet tuotteet voit palauttaa maksutta asiakaspalautuksena postiin. Ennen palautusta tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Tuotteen noutamatta jättäminen
Asiakkaan on aina otettava yhteyttä myyjään ennen tilauksen palauttamista tai koko kaupan peruuttamista. Jos asiakas jättää tuotteen noutamatta, eikä ilmoita aikeistaan etukäteen myyjälle, myyjä perii asiakkaalta todelliset toimituskulut molempiin suuntiin.
Riitatilanteet
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi
osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian
kuluttajariitalautakunnan (
www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).