Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 29.1.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

tukku@aavacosmetics.fi tai ottamalla yhteyttä numeroon 050 502 1355.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% ellei toisin mainita. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Myyntialue

Verkkokaupastamme voi tilata tuotteita ainoastaan Suomen alueelle. Toimitus Suomen rajojen ulkopuolelle: ota yhteys asiakaspalveluumme tukku@aavacosmetics.fi.

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin kuljetuspalveluilla. Pääset valitsemaan toimitustavan kassalla. Toimitamme tuotteet kuljetusyhtiön kuljetettvaksi 3:n arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilauksien toimitusaika kokonaisuudessaan on yleensä siis noin 2-5 arkipäivää. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Postipaketti: Tilaus noudetaan postista tai pakettiautomaatista. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 6,90 €.  Rahtivapausraja 150 €.

Postin Kotipaketti: Lähetys jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 14,40 €. Rahtivapausraja 150 €.

Matkahuolto: Tilaus noudetaan Matkahuollosta tai Matkahuolto-asiamieheltä. Perillä 1-2 arkipäivän kuluessa. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 7,20 €. Rahtivapausraja 150 €.

Matkahuolto: Tilaus noudetaan Matkahuollosta tai Matkahuolto-asiamieheltä. Perillä 1-2 arkipäivän kuluessa. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 7,20 €. Rahtivapausraja 150 €.

DB Schenker noutopistepaketti: Tilaus noudetaan DB Schenkerin noutopisteestä, kattava verkosto ympäri Suomen. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Noutopistepaketin toimitusaika on 1-3 vuorokautta. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 6,20 €. Rahtivapausraja 150 €.

Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa maksutta asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja muuten virheetön. Tuotteet on pakattava hyvin, jotta tulevat ehjänä takaisin. Palautuslähetys on asiakkaan vastuulla siihen asti, että Aava Cosmeticsin edustaja on ottanut sen vastaan. Rikkoontuneet lähetykset veloitamme täysin hnnoin asiakkaalta, jos pakkaus on ollut puutteellinen. Asiakaspalautustilanteissa ota ensin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen tukku@aavacosmetics.fi.

Tuotevirheen korjaaminen

Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukaan 14 päivää aikaa ilmoittaa myyjälle mahdollisista virheistä. Aikaa aletaan laskea heti kun asiakas on saanut tuotteen haltuunsa esim. noutanut paketin postista. Tuote on palautettava viimeistään 14:ntenä päivänä tuotteen haltuunsaamisesta (mukaan lukien viikonloput ja pyhät). Esimerkkinä, jos 14. päivä on lauantai on tuote palautettava seuraavana maanantaina. Jos toimitettu tuote on vioittunut, otathan meihin yhteyttä viipymättä joko sähköpostitse tukku@aavacosmetics.fi tai puhelimitse numeroon 050 502 1355. Jos pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa, pyydämme ottamaan valokuvan ennen pakkauksen avaamista. Ensisijaisesti korvaamme vioittuneen tuotteen vastaavalla uudella. Jos toimitetut tuotteet eivät vastaa tilaustasi, pyydämme silloinkin olemaan välittömästi yhteydessä meihin. Väärät ja vioittuneet tuotteet voit palauttaa maksutta asiakaspalautuksena postiin. Ennen palautusta tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tuotteen noutamatta jättäminen

Asiakkaan on aina otettava yhteyttä myyjään ennen tilauksen palauttamista tai koko kaupan peruuttamista. Jos asiakas jättää tuotteen noutamatta, eikä ilmoita aikeistaan etukäteen myyjälle, myyjä perii asiakkaalta todelliset toimituskulut molempiin suuntiin.

Riitatilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ( www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Maksuehdot

Aava Cosmetics käyttää Checkout Finlandin tuottamia verkkomaksutapoja.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo palvelun käyttöehdot.

Mobile Pay:n käyttöehdot.

Masterpass käyttöehdot.

Siirto-palvelun käyttöehdot.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector ja Jousto. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Jousto - käyttöehdot.

OP - käyttöehdot.

Collector - käyttöehdot.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 29.1.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

tukku@aavacosmetics.fi tai ottamalla yhteyttä numeroon 050 502 1355.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% ellei toisin mainita. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Myyntialue

Verkkokaupastamme voi tilata tuotteita ainoastaan Suomen alueelle. Toimitus Suomen rajojen ulkopuolelle: ota yhteys asiakaspalveluumme tukku@aavacosmetics.fi.

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin kuljetuspalveluilla. Pääset valitsemaan toimitustavan kassalla. Toimitamme tuotteet kuljetusyhtiön kuljetettvaksi 3:n arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilauksien toimitusaika kokonaisuudessaan on yleensä siis noin 2-5 arkipäivää. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Postipaketti: Tilaus noudetaan postista tai pakettiautomaatista. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 6,90 €.  Rahtivapausraja 150 €.

Postin Kotipaketti: Lähetys jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 14,40 €. Rahtivapausraja 150 €.

Matkahuolto: Tilaus noudetaan Matkahuollosta tai Matkahuolto-asiamieheltä. Perillä 1-2 arkipäivän kuluessa. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 7,20 €. Rahtivapausraja 150 €.

Matkahuolto: Tilaus noudetaan Matkahuollosta tai Matkahuolto-asiamieheltä. Perillä 1-2 arkipäivän kuluessa. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 7,20 €. Rahtivapausraja 150 €.

DB Schenker noutopistepaketti: Tilaus noudetaan DB Schenkerin noutopisteestä, kattava verkosto ympäri Suomen. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Noutopistepaketin toimitusaika on 1-3 vuorokautta. Tilauksen seurantakoodin saat sähköpostitse. Ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä saat tekstiviestillä ja sähköpostilla. Tilauksen toimituskulu määräytyy lähetyksen painon mukaan. Toimituskulut alkaen 6,20 €. Rahtivapausraja 150 €.

Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa maksutta asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja muuten virheetön. Tuotteet on pakattava hyvin, jotta tulevat ehjänä takaisin. Palautuslähetys on asiakkaan vastuulla siihen asti, että Aava Cosmeticsin edustaja on ottanut sen vastaan. Rikkoontuneet lähetykset veloitamme täysin hnnoin asiakkaalta, jos pakkaus on ollut puutteellinen. Asiakaspalautustilanteissa ota ensin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen tukku@aavacosmetics.fi.

Tuotevirheen korjaaminen

Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukaan 14 päivää aikaa ilmoittaa myyjälle mahdollisista virheistä. Aikaa aletaan laskea heti kun asiakas on saanut tuotteen haltuunsa esim. noutanut paketin postista. Tuote on palautettava viimeistään 14:ntenä päivänä tuotteen haltuunsaamisesta (mukaan lukien viikonloput ja pyhät). Esimerkkinä, jos 14. päivä on lauantai on tuote palautettava seuraavana maanantaina. Jos toimitettu tuote on vioittunut, otathan meihin yhteyttä viipymättä joko sähköpostitse tukku@aavacosmetics.fi tai puhelimitse numeroon 050 502 1355. Jos pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa, pyydämme ottamaan valokuvan ennen pakkauksen avaamista. Ensisijaisesti korvaamme vioittuneen tuotteen vastaavalla uudella. Jos toimitetut tuotteet eivät vastaa tilaustasi, pyydämme silloinkin olemaan välittömästi yhteydessä meihin. Väärät ja vioittuneet tuotteet voit palauttaa maksutta asiakaspalautuksena postiin. Ennen palautusta tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tuotteen noutamatta jättäminen

Asiakkaan on aina otettava yhteyttä myyjään ennen tilauksen palauttamista tai koko kaupan peruuttamista. Jos asiakas jättää tuotteen noutamatta, eikä ilmoita aikeistaan etukäteen myyjälle, myyjä perii asiakkaalta todelliset toimituskulut molempiin suuntiin.

Riitatilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ( www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit